SON DAKİKA : FLAŞ...FLAŞ... FLAŞ...FLAŞ...-Sonnokta Gazetesi yenilenen imajıyla ses getiren haberleriyle tüm bayiilerde ve www.adanasonnokta.com adresinde.      
Online Gazete

RESMİ İLANLAR
E-Bülten

 

gerçek gündem

Reklam Alanı

Anket

Yeni sitemizi beğendiniz mi?


Oy Ver


Hava Durumu

ADANA ADANA ADANA
Üç Günlük Hava Tahmini
ADANA




İstatistikler


MHP’nin konuşulan aday adayları
MHP’nin konuşulan aday adayları Seçim rüzgarları esmeye başladı… Bakıyorum da başkanlık hayalleri kuranlar bir bir kulislere düşmeye başladı… Bende karar verdim öne çıkan adayları zaman zaman kaleme alayım dedim. Mesela bugün Milliyetçi Hareket Partisinden başlayalım… Şu anda konuşulan ve dillendirilen isimler şöyle. Cahit Öztok, Alper Pişkin, Ali Uğur Akbaş, Ekrem İnaltekin, Abidin Sakin ve Ömer Topçu… Bu isimler Çukurova’da ön plana çıkanlar… Yüreğir’e baktığımız zaman Ahmet Ünal ilk sırada gibi. Ardından her ne kadar hayal gibi olsa da İsa Ceylan’da düşünenler arasında. Diğer yandan uzun yıllar Başhekimlik yapan ve partinin adeta neferi gibi çalışan Dr. Mehmet Ali Ün ve Adnan Hatipoğlu’da akıllarından geçirenlerin içerisinde… Birde Seyhan’a bakalım. Seçimi kıl payı kaçıran Ahmet Özlü’nün bu kez nasıl bir tavır alacağını ve düşüncesinin ne olduğunu kestiremiyorum. Onun yanı sıra; Ecz Okan Topaloğlu, Süleyman Şimşir, Ahmet Asaf Uslu, Nazlı Hatice Yakıcı, Mustafa Akkuş ve Yılmaz Tankut gibi isimler kulislerde konuşuluyor… Sarıçam bana göre en karışık ilçi. Şöyle ki; Denenmiş bir Sinan Gül var. Tekrar onunla yola çıkarlar mı tartışılır… Benim başka bir isimle ilgili iddiam var. Şu an açıklamak istemiyorum. Ama adım gibi biliyorum ki kesinlikle olacak… Büyükşehir ile ilgili herhangi bir yorum yapmayacağım. Nedenine gelince… Bir türlü kestiremiyorum. Varsa kestiren beni arasın ve bilgilendirsin. Ne yapayım benden bu kadar. Bu yaştan sonra fazla bir şey beklemeyin. Daha şimdiden yaşlı beynim yoruldu bile…

Yazarın Tüm Yazıları İçin Tıklayınız »

Bu haberi Faceboook'ta paylaş

Yayınlanma Tarihi: 30.10.2012 (Okunma:9735)

Yorumlar

Toplam 88 Yorum

ulkucu genc 17.12.2013 10:27:56

yıllardır bu davaya gonul vermiş taa toroslarda 6 aydan beri şarıcam belediye başkanlıgı icin gunlerce calışma yapmış refik sıpkının neden adından bahsedilmiyor aday olursa 100de 100 alır hakkını ymeyelim

hasan mert 17.12.2013 10:17:21

bence enn gecerli aday refik sıpkıdır onsuz sarıcam alınmaz

Nihat Genç 08.12.2013 20:13:56

sonunakadar bilal uludağ bundan ötesiyok

serdar demir 07.12.2013 10:34:48

EN GÜÇLÜ ADAY AV.BİLAL ULUDAĞ SONUNA KADAR DESTEKLİYORUZ.

serdar demir 07.12.2013 10:32:43

EN GÜÇLÜ ADAY AV.BİLAL ULUDAĞ SONUNA KADAR DESTEKLİYORUZ.

ÜLKÜCÜ GENÇLİK 06.12.2013 20:43:37

GAYRET VE ÇABALARINDAN DOLAYI TÜM SARIÇAM HALKININ TAKDİRİNİ KAZANAN AV.BİLAL ULUDAĞ 2014 YEREL SEÇİMLERİNDE GÖNLÜMÜZDEKİ ADAYDIR..EZANA BİLAL GEREK.BAYRAĞA HİLAL GEREK.SARIÇAM A BİLAL ULUDAĞ GEREK.

ELİF NUR ÇEBİ 06.12.2013 20:37:48

Adaylar içinde en saygın kişi av.Bilal Uludağ dır. Sarıçamda üç hilal Bilal ULUDAĞ LA dalganacak.

ÖMER AKDEMİR 06.12.2013 20:30:08

sarıçamda sinan gül bağımsız aday olsa kaç oy alır merak ediyorum.mhp nin hatrına zoraki oy verildi.o da kendini oyum var zannediyor.adayların içerisinde bilal beyi destekliyorum

hüseyin akgül 06.12.2013 19:31:33

arkadaşlar adaylarımızın hepsi bizim ama içlerinden kazanacak adayı seçmeliyiz hiç bir adayımızı geçmişiyle yargılayamayız bunu genel merkez görmüyormu veya duymuyormu böylesi adayları aday göstermeyek bundan hiç kuşkunuz olmasın ama sarıcamın adayı mehmet kubattır son edinilen bilgiye göre

sami ilaslaner 05.12.2013 21:19:04

sinan gül e düştüğü yerden kalkacak diye yorum yapan arkadaşlar.sinan ı düşüren sarıçam halkı değilmiydi.meclis üyeliğini mhp kazandı.. başkanlığı akp kazandı.insanlar aptal değil.bir tokat daha atarlar bu şahsa ömür boyu beli doğrulmaz.adam gibi adam av. bilal uludağ ..inşallah genel merkez halkın bu isteğini görür

mustafa songu 05.12.2013 21:09:19

mhp nin tüm adaylarını beğeniyorum ..bir kişi haricinde oda sinan gül.biraz utanması varsa,biraz mhp yi seviyorsa adaylıktan çekilsin.bilal uludağ görmek istediğimiz başkan adayıdır.

veysel develi 05.12.2013 21:04:05

sinan gül aday olursa..mhp ye oy vermem.çünkü sarıçam halkı nefret ediyor bu adamdan.av.bilal uludağ kalbimizdeki başkan adayımız.akp li adaya sorsalar mhp nin adayı kim olsun deseler sinan derler.çünkü onlarda biliyor kazanamayacağını

CAN ÖZTÜRKOĞLU 05.12.2013 17:38:54

Sarıçam da belediye başkanlığını Sinan GÜL kaybetmedi şer cepeleri kaybettirdi yine aynı senaryo oynanıyor üçlü sacayağı kafa kafaya vermiş MHP yi nasıl kaybettiririz hesabı yapılıyor.Ama bu defa sarıçamlılar bu hataya düşmeyecek Ahmet ÜNAL Cumali YAKAN tahsin ŞAHİN AVUCUNUZU YALAYACAKSINIZ

umut yılmaz 05.12.2013 16:13:34

sarıçam halkının gönlünde av.bilal uludağ dan başkası yok.diğer adayların derdi isim yapmaktır.inşallah genel merkez bu durumun farkındadır..başka biri aday gösterilirse ahmet ünal a varıp hayırlı olsun deyin..kişisel çıkarları bırakıp kazanabilecek ismi göstermeliyiz,yoksa yine hüsrana uğrarız..

memili çelik 05.12.2013 16:07:31

aday adaylarına baktığım zaman bu işi layıkıyla yapabilecek birisi varsa bilal uludağ dan başkası değil..bir çok aday isim duyurmaya çalışıyor aday olamassam bari meclis üyesi olayım derdinde.içlerinde bence en dürüstü av.bilal uludağ dır.

ramazan gül 05.12.2013 16:02:04

inşallah sarıçam halkının kalbindeki aday olan bilal uludağ aday gösterilir..diğer adayların kazanma şansı yok..çünkü sarıçamda 2dönemdir kazanan bir akp var bunada dikkat edilmeli.yıkmak kolay olmayacaktır,iyi bir aday çıkmadıkça akp yine alır..bu yüzden av.bilal uludağ diyoruz..

muzaffer kaya 05.12.2013 15:53:22

sarıçam ı yine akp ye kaptırmak istemiyorsak halka kulak verilmeli,onun bunun torpiliyle gelecek aday istemiyoruz..anketlerde hep birinci çıkan aday av.bilal uludağ.halk onu aday görmek istiyor..akp lilerin bile en çok çekindiği aday bilal uludağ..

ferhan demir 05.12.2013 15:46:32

adaylar içerisinde halkın %70 inin desteğini alan av.bilal uludağ sarıçama layık bir başkan olacaktır.çünkü diğer dönem akp ye oy verenler dahi av.bilal uludağ ı destekliyorlar.inşaallah halkın kalbinden geçen kişi başkanlığa aday olur

alperen bozkurt 05.12.2013 15:41:29

sarıçam a yakışan ve halkın gönlünden geçen tek isim av. bilal uludağ dır.sinan gül,ahmet ünsal ve diğer adayların tamamıda mhp ye gönül vermiş kardeşlerimizdir..bence genel merkez halkın gönlünden geçen,temiz şaibesiz,adı hiç bir olumsuzluğa bulaşmamış biri olan av. bilal uludağ insaallah adayımızdır...

ahmet gok sarıçam 05.12.2013 00:45:43

tahsın şahın e laf atan arkadaşlarım sızlere seslenıyorumm bırakın okulu tahsılı olanlarıda goruyoruz tahsın şahın dogma buyume sarıçamda oturuyor sarıçamın butun dertlerını bılıyor mhp eger geçen seçimde hakkıyla bu şansı tahsın beye verseydı bu seçım 2.ncı seçimine gırıyor olacaktı eger mhp sarıçamda kazanmak ıstıyorsa adaylıgı dolandırıcılara degıl de bu işe gonul veren kışiye verırse kazanır bu kışide kesınlıkle tahsın reıstır tahsın şahıne adaylık gelmesse sarıçam yıne kaybetmeye mahkumdur tahsın şahın nereye ben oraya sonuna kada arkasındayız

Ercan ELASLAN 04.12.2013 23:47:04

Sarıçam ilçesinde MHP'nin kazanmasını istiyorsak Mehmet KUBAT'ı destekleyelim.

Mustafa Şahin 03.12.2013 23:43:48

Arkadaşlar Allahın izniyle hayırlı olanı gelsin Tabiki Sarıçam önemli olan Tabiki Mehmet Kubat Başkan Olsun gönlüm Kubatdan yana Allahın İzniyle Sarıçam Başkanını Bekliyor Saygılar

CUMALİ GÜL 03.12.2013 22:56:20

TEK ADAY MEHMET KUBAT BAŞKANDIR

serdal dilci 03.12.2013 21:07:03

arkadaşlar şakşakçı olmayın sinan güle verirseniz belediyeyi satar yüreğiri yemedilermi siz mansur aladağı seçin pişman olmaz sınız

murat bozkurt 03.12.2013 19:44:53

Burada yazılanlar değil,sarıçam halkının ne dediği ve kimi aday görmek istediğidir önemli olan. Sarıçamda halk Avukat BİLAL ULUDAĞ'ı aday görmek istiyor ve görecekte ALLAH'ın izniyle. diğer adaylarada saygımız var ama geçen dönem kazanamayan sinan gül ü tekrar aday göstermek sarıçam halkına saygısızlıktır !!!

Neo 03.12.2013 10:32:02

Sarıçam'a AŞIK bir aday gerek;

GÖKBÖRÜ 02.12.2013 20:35:56

sevgili sarıçamlılar Ahmet ünal la Cumali yakan isimleri dolaşmaya başladı bunları MHP de AKP de aday yapmaz.çünkü biri felç geçirmiş ne söylediği anlaşılmıyor.Diğeri üç günde bir kalp krizi geçiriyor.teşkilatlar ne yapsın bunları ama adamlar öyle hizipçi ki SİNAN GÜL ün önünü kesmek için ellerinden geleni arkalarına koymuyor.Ama nafile Sinan GÜL gümbür gümbür geliyor.Bu teşkilat atal değil ya herşey ortada

CAN ÖZTÜRKOĞLU 02.12.2013 20:02:38

Ahmet Ünal diyenlere şaşıyorum.Adamın gezmediği parti kalmadı üstüne üstlük MHP den Yüreğir Belediye Başkanı iken MHP den istifa etti.Ak Partiden Aday olmak istedi ak parti aday göstermeyince Bağımsız aday oldu MHP ye birkez daha darbe vurdu.Ahmet Ünal yiğitse düştüğü yerden YÜREĞİRDEN aday olsun.SİNAN GÜL ün önünü kesmek isteyen namertlere dikkat edin.Bu Teşkilatın zerrei miktar aklı varsa Sarıçam ın tartışmasız adayı SİNAN GÜL olmalı. Saygılar.

mehmet düşmez 02.12.2013 04:00:34

gümbür gümbür gelen bir başkan adaymız var kimmi sayın Mehmet kubat

zübeyde tırlık 29.11.2013 11:57:33

kesinlikle Mehmet kubattır başkan

GÖKTÜRK 28.11.2013 16:11:10

Bu tahsin şahin diyenler hiç mi utanmıyor,geçen seçimlerde meclis üyeliğinde MHP ye verin belediye başkanlığında akp ye verin diye ev ev esnaf esnaf gezip şahsi menfaatleri için partisini satan şahıs ne yüzle tekrar aday oluyor teşkilat bunun farkında deilmi MHP nin sarıçam adayı kesinlikle SİNAN GÜL dür bunu herkez biliyor. saygılar...

Nail Demirbağ 26.11.2013 22:05:01

Benim için değil tüm sarıçamlı için bugün için değil yarın içinde hiç bir şaibesi olmayan kendinin herkesi kucaklaması kadar halkında kendini kucaklaması gerek o olursa oy vermem dedirtmeyecek teşkilata sahip çıkmış çıkacak biri olsun da kim olursa olsun.

17.11.2013 00:31:47

mhp li kardeşlerim eger sarıçamı almak istiyorsak hep beraber olalım küsmeyelim benim adayım bence mansur aladag tüm adaylara birlik ve başarı diliyorum yolları açık olsun inanıyorumki sarıçam gelecekte marka bir ilçe olacak

Elif özcan 15.11.2013 17:51:35

kesinlikle kubattır

selam 15.11.2013 10:10:35

mansur aladağ kesinlikle

Ali Özcan 11.11.2013 18:02:35

sarıcamın adayı halkın adayı bizim adayımız mehmet kubattır belediyede işi biliyor olması sarıcamın zararına çünkü sarıcama hiç bir hayrı olmaz salih beyin dedigi zaten kazanamaz da halkın istediğine bakın halk temiz şaibesiz dürüst bir başkan istiyor kubat başkan geliyor saygılar.

ali özcan 11.11.2013 16:52:19

sizin kendi yorumunuz birde halkın yorumuna bakın sinan gülü istemiyor halk geçmizi temiz belediyeyi dolandırmamış halka zulüm etmemiş bir aday istiyor bu sarıcama aday gösterilse bile sınan gülü sandığa gömerler biz partimiz kazansın sarıcam kazansın diyorsak mehmet kubat gibi bir başkan geçmişi temiz partisine sadık kişiliğiyle duruşuyla kacırılkayacak bir başkan saygılar

salih kaygısız 10.11.2013 22:56:48

EN GÜÇLÜ ADAY SİNAN GÜL SONUNA KADAR DESTEKLİYORUZ.

ibrahim haydaran 07.11.2013 13:12:31

MHP DENENENMİLİ DENEMEMELİ BENCE. EN GÜÇLÜ OLDUĞU SARIÇAMDA SEÇİM KAYBETMİŞ SİNAN GÜL Ü VEYA KAYBETMESİNE NEDEN OLAN TAHSİN ŞAHİN, AHMET ÜNSAL GİBİ İNSANLARI ADAY GÖSTERMEMELİ. BENCE TAHSİLİ VE DURUŞUYLA MEHMET KUBAT EN İYİ ADAY...

ALİ ÖZCAN 01.11.2013 20:31:56

bakın arkadaşlar bütün yorumları okudum bu adayların hiç biriyle sarıcam alınmaz hepsi şahibeli halk temiz birini arıyor mehmet kubat gibi birini saygılar

PUSAT 01.11.2013 17:29:42

Geçen seçimlerde yedi düvel le savaşıp seçimi kıl payı kaçıran sinan GÜL bu sefer sarıçamda fark yaratacaktır. Sarıçamlılar üç hilali sarıçama dikmek için hazır...

CAN ÖZTÜRKOĞLU 01.11.2013 17:26:17

Bizim tüm adaylarımız kıymetlidir. hepsi biribirinden değerli verilen görevi layıkıyla yapacak adaylardır.ama içlerinden birtanesi farklı oda bu dink in atı sinan GÜL dür.

ahmet eren 31.10.2013 23:21:31

SİNAN GÜL ÜN GEÇEN SEÇİMLER DE ALDIĞI OY SARIÇAM DA BUGÜNE KADAR MHP NİN ALMIŞ OLDUĞU EN FAZLA OY.TEKRAR ADAY GÖSTERİLECEK DİYE DÜŞÜMÜYORUM.

hasan topal 31.10.2013 23:07:27

BİR ÖNCEKİ SEÇİMLER DE MECLİS ÜYELİĞİN DE BANA BELEDİYE BAŞKANLIĞIN DA KİME İSTERSENİZ OYUNUZU ONA VERİN DİYEN ARKADAŞLARIMIZ BÜGÜN KALKMIŞ TEKRAR ADAY ADAYIYIM DİYORLAR. SONRA MECLİS ÜYELERİ NİN ÇOĞUNLUĞU MHP Lİ BAŞKAN AKP Lİ OLUR TABİKİ.

ESREF 31.10.2013 11:41:51

ADAYLARA BAKTIĞIMIZDA BİRÇOĞUNUN DOĞRU DÜZGÜN TAHSİLİ BİLE YOK.TÜCCAR ÇIKMIŞ BELEDİYE BAŞKANLIĞINA ADAY ADAYI OLUYOR..BİRİKİMİN NEDİR.BU BEYAZ EŞYA SATMAYA BENZEMEZ.TECRÜBESİYLE,TAHSİLİYLE,KİŞİLİĞİYLE,MÜHENDİS DİPLOMASIYLA ANCAK SİNAN GÜL ADAYLIĞA YAKIŞIR..GERİSİ HERZAMAN OLDUĞU GİBİ MHP NİN DİBİNE DİNAMİT KOYMAYA DEVAM EDİYOR.

hudaverdı özdemir 30.10.2013 18:51:17

2009 bld.secımınde tek basına kalan sn.sinan gül 5 iktidar partısı ve 3 mualefet partısıne tek basına mucadele edıp bır sandıkla yıkılan sınan gul 2014 secımını 6000 oyla fark atarak sarıçama üç hılalı dıkecek olan adaylarımızın ıcınde deneyımlı ve uzmanıyla SİNAN GÜL'ün gelmesını sarıçamın ıhtıyacı var...

ALİ EKREM DİKMEN 29.10.2013 20:14:18

sarıçam da aday aslında belli bunu bütün adaylarda biliyor aslında sinan gül en büyük aday.adam çok az bir farkla seçim kaybetti ,mhp genel merkezi bunu biliyor,hata yapacağını düşünmüyorum

mehmet özdemir 29.10.2013 20:06:44

tahsin şahin le sarıçam da seçim kazanamayız nedenini bütün sarıçam biliyor partisine ihanet etti .genel merkezin ihanet edenleri aday göstereceğini zannetmiyorum.

irfan kaya 29.10.2013 19:58:30

aday adayları içinde en şanslı sinan gül ü görüyorum.aday adayları sinan gül kadar tecrübeli değiller.SİNAN GÜL BU SEFER ÇOK GÜÇLÜ GELİYOR.

MEHMET ŞEN 29.10.2013 19:37:06

mhp tekrar sinan gül ü aday göstermezse hata yapar .2 sandık oyla seçim kaybeden sinan gül ü tekrar göstereceklerdir.tecrübesiyle deneyimiyle birikimiyle seçimi bu kez kazanacağını düşünüyorum.

mehmet şahbaz 29.10.2013 19:28:46

DENEYİM KAZANMIŞ SİNAN GÜL VİZYONU VE TECRÜBESİYLE EN BÜYÜK ADAYDIR.

adem yılmaz 29.10.2013 19:26:02

GEÇEN SEÇİMLERDE PARTİSİNE İHANET EDENLER BUSEÇİM DE YİNE ADAYIM DEMEYE UTANMIYORLAR.TAHSİN ŞAHİN MHP NİN 500 OYLA SEÇİM KAYBETMESİNİN GERÇEK SEBEBİDİR,BU SEÇİMDE DE BÖYLE OLMAZ İNŞALLAH.ADAM GİBİ ADAM LAZIM,

ahmet özen 29.10.2013 19:09:07

tahsin şahin denilen arkadaşın ne mezunu olduğunu ve nekadar belediyecilik tecrübesi var vizyonu olmayan insanları genel merkezin aday göstereceğini sanmıyorum.VİZYON TECRÜBE DENEYİM bunları tahsin şahin bulmak çok zor.

metin sert 29.10.2013 18:57:54

sarıçam da tahsin şahin deniliyor bu arkadaşın deneyimi nedir mühendis mi mimar mı adam gibi adam mhp düzgün tahsilli ve bu işi yönetebilecek deneyimli aday göstersin .

12.10.2013 23:53:28

sarıçamı kazanmak istiyorsak bu mansur aladag olmalı kürkçüler tam destek

12.10.2013 23:48:33

sarıçamda mansur aladag tek aday

İBRAHİM ERTÜRK 06.10.2013 15:59:42

DEĞERLİ SARIÇAMLI KARDEŞLERİM;MHP TEŞKİLATININ ÖZVERİLİ,GAYRETLİ VE HER A.ADAYINA AYNI MESAFEDE OLMA GAYRETİ İLE DOLU ÇALIŞMALARINI YAKINDAN GURUR DUYARAK VE TAKDİR EDEREK TAKİP ETMEKTEYİM.DİLEĞİM TAŞRA TEŞKİLATININ,GENEL MERKEZİN,ADAY ADAYLARININ VE SARIÇAMLILARIN GEÇMİŞTEN DERS ALMASIDIR. LOBİSİ OLAN DEĞİL SARIÇAMLININ(OY VERECEK OLAN)ORTAK UZLAŞTIĞI SARIÇAMDA SEÇİMİ ALABİLECEK,AYRICA SADECE PARTİLİ DEĞİL DİĞER PARTİLİLERDEN DE OY ALABİLECEK BİR ARKADAŞIMIZIN ADAY GÖSTERİLMESİ,DİĞER ADAY ADAYI ARKADAŞLARIMIZINDA PAZARLIK KONUSU YAPMAKSIZIN DESTEK VERMESİ VE TABİ Kİ DESTEK VEREN HER ARKADAŞIMIN BİLGİ,BİRİKİM,DONANIM VE KATKISI GÖZ ÖNÜNE ALINARAK UYGUN POZİSYONLARDA DEĞERLENDİRİLMESİDİR.KAZANAN SARIÇAMLI,MHP VE DOĞRU İNSANLAR OLUR İNŞALLAH...

06.10.2013 05:09:55

sarıçamda Allah ın izniyle Mehmet kubat kazanacak

hilal boyvadoğlu 28.09.2013 22:18:56

sarıçamda MHP kazanmak istiyorsa AHMET ÜNAL... Şimdiden başarılar...

hilal boyvadoğlu 28.09.2013 22:11:10

sarıçamda MHP kazanacaksa bunun tek ismi AHMET ÜNAL...şimdiden başarılar diliyorum.

yüksel doğaner 23.09.2013 19:56:45

ARKADAŞLAR TÜM YORUMLARINIZI OKUDUM VE ŞUNA KANAAT GELDİM. HERKES KENDİ ADAYININ OLMASINI İSTİYOR TABİKİ HAKLILARDA. AMA ŞUNU BİLMELİYİZ HAKKIMIZDA HANGİ A. ADAYIMIZ HAYIRLIYSA O OLSUN. BEN DE AHMET ÜNSAL BAŞKANLA ÇALIŞIYORUM VE GÜÇLÜ BİR EKİBİMİZDE VAR. TÜM A. ADAYLARI BİZİM KARDEŞLERİMİZ HANGİSİ ADAY OLURSA OLSUN KIRILMADAN DAGILMADAN KÜSMEDEN TÜM GÜCÜMÜZLE DESTEKLEMELİYİZ. BU SON ŞANS ARKADAŞLAR SENİN ADAYIN BENİM ADAYIM YOK BİRLİK VE BERABERLİK VAR ALLAHA EMANET OLUN KARDEŞLERİM...

OsmanHarzan 08.09.2013 17:15:26

arkadaşlar sarıçama en sahlıklısı genç dinamik ve sözünün eri bir belediye reisi yakışır oda bizler için Hasan Öztuğ arkadaşlar bakın görün nasıl başkanlık yapıpda hizmet eder

ahmet gök 29.08.2013 23:57:27

arkadaşlar bırakın şunu bunu geçen seçimde tahsin şahinın adaylıgı açıklansaydı sinan gül yerine tahsin şahın açık ara farkla götürürdü ve şuanda tahsin reis ikinci seçimine giriyor olacaktı tek gerçek tahsin şahindir

SÜLEYMAN TUFAN 27.08.2013 12:11:38

Sayın arkadaşlar MHP Adana'da büyük atılım yapacağına inanan ve Sarıçam'da da Sarıçam'ı iyi bilen ve Sarıçam için çalışan adaya ihtiyacımız var şu veya bu dememize gerek yok, bütün insanların artık uyanması lazım eger uyanmazsa yine AKP belediyeyi alır ve tavşan bayırı geçmiş olur.............elimizdeki fırsatları iyi degerlendirelim. MHP'yi şaha kaldırma zamanı geldi.

AHMET ARİF GÖK 25.07.2013 02:07:14

bence bu işi hakkıyla yapacak olan tek isim TAHSİN ŞAHİN dir fazla söze gerek yok eger geçen seçimde sinan gül adaylığını koymasaydı başkan şuan tahsin reis ti

HÜSEYİN KÖKTEN 18.07.2013 14:48:31

EY ADANA! GÜL YÜZLÜ,GARA GÖZLÜ,SÖZÜ ÖZLÜ, HÜSEYİN SÖZLÜ geliyor...

HÜSEYİN KÖKTEN 18.07.2013 11:53:16

TASALANMA ŞAHİN bakışlı sarıçam; TAHSİN ŞAHİN GELİYOR...

hacı ömer sayıcı 11.07.2013 15:12:27

Tahsin şahin aday olursa sarıçam tek o kazanır. Hemde parti kazanmış olur.

ahmet gök 11.07.2013 00:02:30

tahsin şahin eger adaylığını koyarsa kesin kazanır bundan eminim inş tahsin şahini başkan olarak görürüz bu işi en güzel o yapar

RAMAZAN YARAŞ 02.07.2013 15:13:10

MEHMET YARAŞ SIKI ADAY BÖLGENİN ADAYI BİRDE YÖRÜKTÜR KESİN GÖRÜLÜYOR

ahmet aydın 24.06.2013 17:24:28

büyükşehirin adayı adanada AYTAÇ DURAK, YİNE AYTAÇ DURAK Adana öyle istiyor çünkü

sarıçam halkı 19.06.2013 09:09:16

SARIÇAM TEK BİLEK TEK YÜREK RAMAZAN AKYÜREK

Harun 03.06.2013 23:11:37

Sarıçamda ikamet eden, Yörenin insanını ailesi gibi tanıyan ve sokak sokak hane hane ilçeyi ve sorunlarını bilen,Milliyetçi Hareket Ruhuna sahip genç aday adayı UĞUR AŞIK benim kanatimce halk ile tek çatı altında buluşup halk ile yürüyecektir.

mahmut şahin 12.05.2013 13:26:06

tasih şahini aday cıkarırlarasa %99 kzanır ama gecen donemkı gıbı sınangulu cıkarırlarsa mhp gider

yavuz yılmaz 09.05.2013 17:23:20

sarıçam mhp aday adaylarına bakıyorum içlerinden 1 tanesi başkanlığı yapacak kapasitede olduğunu sanmıyorum.bence mansur ALADAĞ bu iş için en uygun kişidir.

Ali Yılmaz 01.05.2013 12:00:15

Sarıçamda yaşayan bir vatandaş olarak Lütfen rica ediyoruz Sarıçam'da yaşamayan birileri çıkıpta Sarıçam Belediye Başkanlığını istemesin, Sözüm Burak Bey Nazarında Dışarıdan gelen diğer aday adaylarınadır. Sarıçamlılar olarak dürüst, geçmişinde şaibesi bulunmayan, hırsız damgası yememiş, başka belediyeleri hortumlamamış ve sarıçamda yaşayan bir belediye başkanı istiyoruz. Saygılarımla.

alper 24.04.2013 03:24:56

sarıcam bölgesi hepimizin bildiyigibi kırsal bolgelerden göc eden sarıcama yerlesim yapmıs ınsanlardır ve mhp taban oyları kırsal alanlardadır bunu hemen hemen hepimiz biliyoruz ve sarı camın sakınleri feke tufanbeylı sayınbeylı alada imamolu kozan yanı gocu ekseri buralardan almıs cogunluguda mıllıyetcı ruha sahıp oldukları için içlerinden gelen bir adayı sonuna kadar desteklıyeceklerıne inanıyorum onun için kendı capımda yaptıgım calısmalar ve arastırmalarımda sarıcamda tek aday ve kazanacak kişi mahsur aladag

sarıçamlı 24.04.2013 00:31:16

sarıçamın başkanı gül gibi insan sinan gül

ülkücü 01.04.2013 22:05:50

sinan gül gerçek ülkücü anlayana ona başkanlik yakişır

01.02.2013 21:21:44

TAHSİN ŞAHİN sarıcamda aday olursa kesin alır.siz halkın tanımadığı isimleri sayıyorsunuz halk tnımıor bile o sölediğiinz isimleri. bizden biri bizim derdimizi anlayan tek lider TAHSİN ŞAHİNDİR FAZLA söze gerek yokk

Aziz Yurdakul 09.11.2012 20:43:15

Sarıçamdaaa Tahsin Şahin Aday Olursa Mhp Kazanır...

Sarıçam Sevdalıları 09.11.2012 20:01:11

Rauf Bey Sarıçamdaki Kesin Aday Olacak Dediğiniz Kişi Tahsin Şahin midir? Cevabınızı Yazarsanız Sevinirim.Saygılarımla.

Hatırı Sayılır 06.11.2012 10:56:15

Bence Sarıçam ilçesine yakışır bir isim var ama sayın üstad da söylemedi bari ismini telefuz edeyim Varmı böyle bir aday Mansur ALADAĞ evet adaayın hası ve MHP ile sarıçamı silip süpürecek süper bir aday ismi seyhan sayın özlü ile olmaz özlü seçimden sonra kendi destekçilerini çok dik durup arayıp sormadı ekibi dağıttı