SON DAKİKA :
Online Gazete

RESMİ İLANLAR
E-Bülten

 

gerçek gündem

Reklam Alanı

Anket

Yeni sitemizi beğendiniz mi?


Oy Ver


Hava Durumu

ADANA ADANA ADANA
Üç Günlük Hava Tahmini
ADANA




İstatistikler


ŞAŞIRDIM
ŞAŞIRDIM

Bahçe ağabeyi Yağcı’dan özür dilemiş

 

AK Parti İl Başkanlığında ki gerginliği bilmeyen kalmadı…

Özellikle de İl Başkanı Ziyaeddin Yağcı ve Hıdır Bahçe arasında geçenler.

Soğuk bir savaş vardı.

Guruplaşmalar ve bölünmeler vardı.

İl ikiye bölünmüştü.

Yağcı ekibi ve Bahçe ekibi diye.

Lakin Yağcı bu savaştan galip çıkmasını bildi.

Hıdır Bahçe ağabeyi Ziyaeddin Yağcı’yı evinde ziyaret eder ve özür diler…

Yağcı bu özrü kabul eder.

Tabi bir takım telkinlerde bulunarak.

Sonuç olarak kardeş af diler, ağabey de affeder.

Bakalım bundan sonra ne olacak?

Bu böyle sürüp gidecek mi, yoksa soğuk savaş derinden derinden devam edecek mi?

Takip edip göreceğiz bakalım…

 

BOMBA

Karaisalı’da AK Parti kanadında yaşanan gerginlik

 

AK Parti Karaisalı İlçe Başkanı Ünal Işık ile Karaisalı Orman İşletme Müdürü Mustafa Turpçu arasında büyük bir gerginlik yaşanır.

Olay küçücük bir kıvılcım iken adeta ateş topuna dönmüş.

Olay şöyle.

Karaisalı Orman İşletme Müdürlüğüne mevsimlik işçi alınır.

Alım yapılırken Orman Müdürü kendi inisiyatifini kullanarak kendi belirlediği isimleri işe başlatır.

Bunu duyan AK Parti Karaisalı İlçe Başkanı kükrer.

“Benim neden haberim yok alınacak işçileri ben belirlerim” diyerek tavır koyar.

Bu saatten sonra artık savaş başlamıştır…

İlçe Başkanı kendi yönetiminde bulunan Müdür beyin eşini yönetimden çıkartır.

Ardından Karaisalı İşletme Şefliği ormanlık arazide içerisinde başkana yakın birkaç isminde olduğu yaklaşık 15 civarında ki kaçak yapı hakkında dava açar…

Tamam belki de açılan bu davanın yaşanan olaylarla belki ilgisi yoktur.

Ama sinek küçük ama mide bulandırıyor işte.

Bana göre bu olay çok su götürür.

Bu arada Sevgili Vekilim Fatoş hanımın nasıl bir tavır takınacağını da çok merak ediyorum.

Ne de olsa onun bölgesi…

 

BEĞENDİM

AK Parti’de gençler göz dolduruyor

 

AK Parti içerisinde görev alan gençlere bakıyorum, adeta özenle seçilip görevlendirilmişler…

Özellikle de AK Parti Çukurova Gençlik Kollarına atanan Avukat Mustafa Akar dikkat çekenlerden,

Tabi tek o değil.

Seyhan İlçe Başkanlığında da var.

Berkant Tigit.

Bu genç arkadaş da çalışmalarıyla ve ekipçiliği ile öne çıkanlardan.

Birçok yerde adını duyuyorum.

Hevesli ve istekli.

Siyasette her ne kadar yeni olsa da kendisini çabuk geliştirmiş birisi.

Belki de AK Partinin başarısının sırrı burada gizli.

Gençlere önem verdikleri için.

Başka partileri bakın bu kadar genci bir arada görmeniz mümkün değildir.

Tespit de ortada fotoğrafta..

 

BOMBA

Taşıma ihalelerinde çifte standart mı uygulanıyor?

 

Bilirsiniz kurum ve kuruluşların bir çoğunda taşıma işi vardır.

Bu taşıma işinin ihaleleri de oldukça hareketli geçer.

Lakin aylar öncesinde yapılan bir ihale var ki hala kafalarda soru işaretleri bırakıyor.

Çok büyük iddialar var.

Adam kayırmacılıktan tutun da şartnamenin şahsa göre hazırlandığı bile söyleniyor.

Kokusu buralara kadar geldi.

Aslında bana bu konu daha önce de gelmişti.

Fırsat bulup araştıramadım.

Ama şimdi start verdim.

Bakın neler çıkaracağım.

Bakın kimlerin malı nasıl götürdüğünü ispatlayacağım.

Sadece biraz bekleyin ve görün.

Yakındır meraklanmayın…

 

HACI FRANTUZ SORUYOR

-HBY’nin, Yüksel Mert’in programını canlı yayında neden topa tuttuğunu biliyor musunuz?

-Aylar önce yapılan Taşıma ihalesi ile ilgili skandalların ayyuka çıktığı resmi kurumun hangisi olduğunu biliyor musunuz?

-Çapkınlıkta sınır tanımayan bürokratın bu konura ki ününün il sınırlarını aştığını biliyor musunuz?

-CHP Genel Başkan Yardımcısının en çok önem verdiği illerin başında Adana geldiğini biliyor musunuz?

-Milyar dolarların bankalarda yattığı kentimizde işadamlarının neden yatırım yapmadıklarını biliyor musunuz?

-Kerem Demiral’ın Asena ile birlikte çektirdiği fotoğraflarının 5 Ocak Life’de reyting rekorları kırdığını biliyor musunuz?

-Bazı dolmuş şoförlerinin adeta trafik canavarı gibi yollara çıktıklarını ve artık birilerinin bunlara dur demesi gerektiğini biliyor musunuz?

-İşadamı Ahmet Olguner’in başkaları gibi Adana’yı terk etmediğini aksine işlerini Adana’da büyütmeye devam edeceğini biliyor musunuz?

-Cem Evinin düzenlediği etkinliklere Adana İl Emniyet Müdürü Ahmet Zeki Gürkan’ın katılmasının taktirle karşılandığını biliyor musunuz?

-Ünlülerin Kuaförü Burhan Karataş’a Ünlü Dansöz Asena’dan övgü dolu sözler geldiğini ve Burhan Karataş’ı İstanbul’a davet ettiğini biliyor musunuz?

-Yüksel Mert’in programına çıkmak için takla açan meclis üyesinin kim olduğunu biliyor musunuz?

-CHP Büyükşehir Belediye Meclis Başkan Vekili Halil Tüm’ün gençlere yönelik projelerinin yakın zamanda sonuca ulaşacağın biliyor musunuz?

Yazarın Tüm Yazıları İçin Tıklayınız »

Bu haberi Faceboook'ta paylaş

Yayınlanma Tarihi: 03.12.2012 (Okunma:3523)
OKTAY RIFAT

Yorumlar

Toplam 21 Yorum

BENGİ 04.12.2012 11:42:20

oRMAN İŞLETMESİ KARAİSALI.KESİNLİKLE MÜDÜR BEY HAKLI.TABİRİ CAİZSE YILDIK.HİZMET ÜRETEMEZ OLDUK.SİYASİ İRADE HERŞEYE MÜDAHALE..

AKKAPILI 04.12.2012 11:41:18

adana araplarından olan sn. berkant tigit başkanın böylesine zor ve stratejik bölgede görev yapması işinin kolay olmadığını gösterse de, onun azmi, çalışma hırsı ekibini her zaman ziyaret edip sorunlarını dinlemesi,arap halkıyla her zaman iç içe olması,duruşu, adamlığı, güvenilir olması münasebetiyle işini biraz kolaylaştırıyor. ak partide yıllardır temsilcisi olmayan araplar nihayet bir temsilciye sahip oldu. bu kardeşimize mutlaka sahip çıkılması gerekiyor. arap gençleri olarak bizler yanındayız,yolun açık olsun berkant başkan.

aytaç yesiroğlu 04.12.2012 11:36:01

öncelikle araştırmacı gazetecilikten dolayı sizlere tşk ederim.seyhan ilçe başkanlığını gerçekten yürekten taktir ediyorum.ben akkapıda oturan bir vatandaşım burada berkan tiğitle siyaset ortamında sohpete katıldım ve gerçekten gördüm ki yüreğini koymuş taktirimi almadı desem yalan olur.arap camiyasından olmasıda ayrı bir artı çünkü daha yakın görüyoruk kendisini inanın benim sempatimi kazanıp ak parti bünyesine geçmeme sebep oldu bundanda mutluyum..sy berkant tiğit gibi kardeşlerimizi her zaman aramızda görmekten mutluluk duyarız saygılar....

BELEN KAHVESİ 04.12.2012 11:33:50

orman işletmesi olarak siyasi baskıdan yıldık usandık.İşimizi yapamaz duruma geldik.İstekler bitmiyor.Sanki buranın memuru amiri siyasi irade her şeye karışıyorlar.Bizde gerekli yerlere durumu bildireceğiz.

çirişgedikli 04.12.2012 11:32:02

ahmet ÜNAL yüreğir MHP den aday imiş.Biz merkez köylüler ve adanadaki hısımları olarak arkasındayız.

HBY ve Yüksel MERT 04.12.2012 11:30:41

ZAKKUM,ZIKKIM,DERT,MERT ...HBY ACABA NEDEN FIRÇALADI.YÜKSEL MERT NEDEN HBY DEN ZILGIT YEDİ.BUNU AÇIKLARSANIZ YARINKİ YAZINIZDA SEVİNİRİZ OKTAY AMCA.

İzleyici 04.12.2012 11:28:09

televizyonda yüksel MERT beye, zıkkım yediren HBY renkli kişiliğine devam etmiştir.Zıkkım zakkumun nazik halidir.zehirli ve acıdır.hazmıda çok zordur.HBY acaba neden öyle dedi.

tolga kömür 04.12.2012 11:25:50

ben şunu bütün yüreğimle söylüyorum sy berkan tiğiti her an heryerde çalışırken görmek mücadelesin ne kadar kutsal olduğunun bilinciyle çalışmasını taktir ediyorum.bir arap olarak .belki arap camiası ak partiye uzak olabilirdi ama göryorum ki berkant tiğit gibiler bizleri aydınlatıp ak partiye sampatimiz çoğalıyor ben koyu bir ak partiliyim çünkü gerçekten çalışan insanlar var.kısacası bir arap vatandaş olarak berkan tiğit gibi kardeşlerimizi aramazda görmekten mutluluk duyorum...sizede tşk ederim analizinizden dolayı....

çete reisi 04.12.2012 11:18:53

karaisalıda ÖZÇETE ismi tarihe şerefle NOT düşülen kahramanların liste başı, desde başıdır.Karaisalıda aday olması gereken ORHAN ÖZÇETE beydir.

hayri 04.12.2012 11:14:26

adana da ak parti, dibe vurma aşamasındadır.şimdi bu bitikliği suriye mültecileri ile gidermeye çalışıyor.

Şeyh ŞAMİL 04.12.2012 11:04:09

KAPI ZİLİ ÇALDI.AÇ BAKİM KİM GELDİ.HIDIR BAHÇE GELDİ.ÖYLEMİ.SANMAM.EĞER GELDİYSE, SAMİMİYET ARARIM.BUNUN DA ÖLÇÜSÜ OLMADIĞINA GÖRE, İLERDE ÇOOKKKK TSUNAMİ YAŞANIR ADANADA.AK PARTİ ÇOK ŞEYLERE GEBE DEMEKTİR.GÜÇ İL BAŞKANINDA AMA, ÇİVİLİ KOLTUK ADAMI RAHATSIZ EDER.ZİAEDDİN BEY İYİ BİR İNSAN.

savaş-barış 04.12.2012 11:00:42

Aslında ak partide neler oluyor yazınızın biz ak partililerde uyandırığı düşündürdüğü klasik denemelerdir.Sonucu ise vuruşarak geri çekilmedir.Savaşın galibi olur mu ?..Kırılan cam geri yapışırmı.Savaşın galibi olmaz.Savaşı yönetendir galip.Yetki il başkanında, zaiyat hıdır dadır.

tahsildar 04.12.2012 10:55:41

adana ak parti il başkanlığının 2 trilyon eski parayla borcu vardı.bu para ziaddin abiyle ödenirdi.başka bir isme kimse güvenip bağış yapmazdı.şimdi zor aşıldı.güven tesisi var.birileri hıdır bahçeyi gaza getirdi.hıdır, böylelikle ketum görüntüsünde güç gizli izlenimini kaybetmştir.

HACI EMMİ 04.12.2012 10:51:29

oktay emmi, angaradan bu teşhisleri, bazanda tedavileri görmeniz , edebi-mizahi olarak dile getirmeniz harika..bİZİM ADANADA OTURAN FELLİK FELLİK GEZEN ARKADAŞLARIN OLUP BİTENDEN HEÇ HABARI YOK.SİZİ TEBRİK VE TAKDİR EDİYORUM.SİZİ İZLEMEYE DEVAM..

AHMET TURAN 04.12.2012 10:48:06

Kör dövüşü, horoz dövüşü, tahtaravalli de durma, cambaza bak vs vs...Şimdi Ziyaeddin YAĞCI bey Adanada dini,ırki,yöresel tüm etkenlerin avcarlaması yapılarak,düşünülerek göreve getirilmiş biridir.Bizzatihi ankaranın bu hamurda müdahalesi ve katkısı vardır.Onun için bunun adı savaş olur barış olur Ziyaaddin beyi yedirmezler.Kimse kendini darı ambarında sanmasın.

ebru 04.12.2012 10:28:12

ak partiyi yakından izleyen, izlerken anlamaya çalışan biriyim.Eğerki, yazdığınız gibi ve samimi-hulusi kalble hıdır bahçe il başkanının evine gidip özür dilemişse ; takdirlik bir durum.Amma , bunu taç'a atmak amaçlı, zaman kazanımı olarak kafa arkasına itmişse korkulacak durumdur.Fırtına öncesi sessizliktir derim.

fahrettin 04.12.2012 10:25:33

ak partide adı konmamış bu mücadele, barışla değil havlu atmayla sonuçlanmıştır.Siyaseten gelecek bekleyen HIDIR BAHÇE beyefendi geri çekilmeyi stratejik olarak kendi konumuna uygun görmüştür.Aslında bu kördöğüşün galibi yoktur.Sadece saklama kabına konmuştur.Günü geldiğinde mikro-dalgada ısıtılacağından kuşkunuz olmasın.

SELAHATTİN 04.12.2012 10:25:24

ormana yapılan evler ünalın başkanlığa gelmesinden sonra yapılmıştır bizleri mahkemeye verdiler bizde bunların ayrıcalıgı nedir dedik orman idareside ünalın kardeşlerinin ormana yaptırdığı evleride mahkemeye verdiler olayları carpıtmayalım lütfen

ayşe kara 04.12.2012 10:22:12

Şimdi ziyaddin bey hıdır bey gerginliğinin galibi belli.Hatta kıyaslamak bile abeste iştigaldir.Ziyaeddin bey direkt başbakanın ricası ile o makam gelmiş, abi rolünde toparlayıcı, güven esaslı bir il başkanıdır.Tabi bilinmeyen dillendirilmeyen başka misyonlarda verilmiştir.

SEYHUN-CEYHUN 04.12.2012 10:18:18

ak parti adana teşkilatı , içinde bir güç denemesi yapıldı.Bu denemenin adını BAHADIR BALCILAR meydan muharebesi adı altında yaptılar.Herkes gücünü buradan temsile yansıtmaya çalıştı.Kendini bir an savaş alanında bulan BAHADIR BALCILAR farkında olmadan savaşın galibi oldu.

ak partili HAYRİ 04.12.2012 10:15:05

Güç savaşı, denge oyunu, karanlıkta kılıç kullanma, ay ışığında gizlenme.Şu anki ak parti il yönetiminin yaptığı budur.Hıdır bahçe yel değirmenine asla saldırmaz.Sabırla adar geçitte avını bekler.