SON DAKİKA :
Online Gazete

RESMİ İLANLAR
E-Bülten

 

gerçek gündem

Reklam Alanı

Anket

Yeni sitemizi beğendiniz mi?


Oy Ver


Hava Durumu

ADANA ADANA ADANA
Üç Günlük Hava Tahmini
ADANA




İstatistikler


YAKIŞIR
YAKIŞIR

Ömer Çelik, artık Bakan olmalıdır

 

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın kabine değişimine yönelik hazırlıklarda olması Adanalıları heyecanlandırdı.

Birçok Adanalı, AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Adana Milletvekili Ömer Çelik’in yeni kabinede bakan olarak görmeyi arzuluyor.

Ankara kulislerinde Ömer Çelik’in adı bakanlıkta geçiyor.

Gerek Adana’ya geldiğinde gerekse Ankara’da bulunduğu sürece halka güçlü ilişkiler kuran Ömer Çelik’in bakan olmasına kesin gözüyle bakılıyor.

Adana olarak uzun bir süredir bakana hasretiz.

Yakın komşumuz Mersin’de her dönemde bir bakan olurken, bize şaşı gözüyle bakılıyor.

Ömer Çelik, artık Bakan olmalıdır.

Bunu fazlasıyla hak etti.

Öyle değil mi?

 

ŞAŞIRMADIM

Veysel Kokaçya’nın ayak sesleri

 

Milliyetçi Hareket Partisinde yaşanan hareketlilik ortada.

Tabi ki Adana ölçeğinden bahsediyorum.

Aday adayı bolluğu yaşanan MHP’de Yüreğir’de karşımıza Veysel Kokaçya çıkıyor.

Kokaçya MHP’den Yüreğir Belediye Meclis Üyesi aynı zamanda.

Çokta ciddi çalışmaları var.

Uzun zamandır yarın seçim olacakmış gibi çalışıyor.

İşin en güzel yanı da Kokaçya partisinin neferi gibi.

Aday gösterilsin gösterilmesin hiç fark etmiyor.

Yani iyi bir partili.

Kokaçya’nın Yüreğir’de şansı olur mu olmaz mı onu bilemiyorum.

Bildiğim adının sıkça konuşulduğu.

Ne diyelim hayırlısı olsun bakalım.

Daha zaman var.

Çooooook şeyler her an değişebilir…

 

HAYIRLISI

ATO seçimleri kıran kırana

 

Adana Ticaret Odası seçimleri için artık geriye sayım başladı.

9 Şubat tarihinde Meslek Komiteleri üyelikleri seçimleri ile start alıyor

Mart ayında ise Yönetim Kurulu’nun görev paylaşımı yapması ile tamamlanacağı öğrenildi.

Seçimlere kentteki tüm kuruş kuruluşlar ve sivil toplum örgütlerinin Adana’ya yakışan bir duyarlılıkla katılımcı bir yaklaşım göstermeleri hedefleniyor.

Seçimlerin demokrat ve şeffaf bir ortamda gerçekleşmesi adına tüm önlemlerin alınacağı konuşuluyor.

ATO seçimleri kıran kırana…

Bakalım kimler meslek komitesi üyeleri seçilecek?

Heyecanlı bir bekleyiş sürüyor.

Seçimler öncesi müthiş bir kulis var.

Hareketlilik devam ediyor.

Bakalım;

Kimler hedefe ulaşamazken, kimler hedefi 12’den vurabilecek.

Bekleyip göreceğiz!..

 

BOMBA

MHP’nin yerel seçim taktiği hazır…

 

Milliyet Hareket Partisi (MHP) Adana teşkilatı yerel seçimlere oldukça iddialı hazırlanıyor.

MHP’nin yerel seçim taktiği hazır...

Teşkilat, Büyükşehir adayını seçimlere 1 ay kala, ilçe adayları ve meclis üyesi adaylarını da 6 ay kala duyurmak adına kolları sıvadı.

Birçok isim MHP’den Büyükşehir belediye ve ilçe belediye başkan aday adayı olmak için gizliden gizliye çalışmalarını yürütüyorlar.

Hatta;

Şimdiden genel merkezi suyolu yapanlar var.

Büyükşehir, ilçe belediyesine ve belediye meclis üyesine talip olanların ismi her geçen gün adeta çoğalıyor.

Bu yerel seçimlerde, geçmiş dönemlere nazaran Milliyetçi Hareket Partisi’nin büyük bir patlama yapacağını düşünüyorum.

Çünkü;

İl Yönetimi ve ilçe yönetimleri uyum içerisinde çalışıyor.

Yerel seçimlerde bunun meyvesini toplayabilirler.

Haydi hayırlısı…

 

HACI FRANTUZ SORUYOR

-Karahan köyünün imar durumunu takip eden rüşvetçi meclis üyesinin kim olduğunu biliyor musunuz?

-Ekonomi Bakanı Zafer Çağlayan’ın Adana’da kimlerle bir araya geldiğini biliyor musunuz?

-Demokrat Parti İl Başkanı Fatih Köylü’nün yerel seçimlere hangi taktikle gireceğini biliyor musunuz?

-AK Parti’den Feke Belediye Başkan aday adaylığına hazırlanın favori ismin kim olduğunu biliyor musunuz?

-MHP İl Yönetim Kurulu Üyesi Sinan Köymen’in günün kaç saatini il binasında geçirdiğini biliyor musunuz?

-İşadamı Umut Polat’ın yaklaşan ATO seçimleri için neler düşündüğünü biliyor musunuz?

-Sarıçam Belediye Başkanı Ahmet Zenbilci’nin İncirlik ve Kürkçüler’den sonra dün de Baklalıspor’a moral yemeği verdiğini biliyor musunuz?

-Adana Artı Eğitim Gönüllüler Derneği yöneticilerinin, ATO Başkanı Ali Gizer’i ziyaret ettiklerini biliyor musunuz?

-CHP Kurultay Delegesi Atilla Arat’ın yerel seçimler öncesinde neler düşündüğünü biliyor musunuz?

-Yüreğir Belediye Başkanı Mahmut Çelikcan’ın ilçesinin yol sorununu çözmek adına yola çıktığını biliyor musunuz?

-MHP’den Karataş Belediye Başkan adaylığı için hangi ismin ön plana çıktığını duydunuz mu?

-Karate Eski İl Temsilcisi Mustafa Toksöz’ün gözünü belediye meclis üyeliğine diktiğini biliyor musunuz?

 

Yazarın Tüm Yazıları İçin Tıklayınız »

Bu haberi Faceboook'ta paylaş

Yayınlanma Tarihi: 23.01.2013 (Okunma:2022)
OKTAY RIFAT

Yorumlar

Toplam 30 Yorum

Diyarbakırlı Adem 01.02.2013 12:09:55

Veysel Bey, Ben AKP liyim şahsen. Ama eğerki sorarsanız biz olamazsak kim olsun diye, SEN OL. ama inşallah ki biz olacağız. Seni pek sevmem. Ama hakkında duyduklarım cidden çok güzel şeyler. Bazen diyorum gel MHP li ol adam ol diye. Ama ne yapalım paranın gözü kör olsun :))) NEYSE İNŞALLAHKİ YÜREĞİR BU SENE BİZİM.

Okan 01.02.2013 12:06:18

Reisim... Bu haberleride banada arkadaşım verdi. Veysel Reis! ARKANDAYIZ. Benim babam yok,vefat etti biliyorsunuz.. Belki tahmin de edersin kim olduğumu.. Sen bana BABALIK yaptın. Her gencin elinden tuttuğun gibi benimde elimden tuttun. Sayende işim var ve yakında evlenecem. Seni çok seviyoruz BABA. ARKANDAYIZ. GENÇLER SENİ SEVİYOR.

Mahmut Kasımpaşa 01.02.2013 12:03:43

Veysel Başkanım,Arkandayız. GENÇLER OLARAK SENİ ÇOK SEVİYORUZ VE SAYGI DUYUYORUZ. Babası olmayana BABA oldun. Evi olmayana EV verdin. Cebimizde para yokken sen koydun. Adamsın. SEÇİLECEKSİN EĞERKİ SEÇİLEMEZSEN SEN YİNE GÖNÜLLERİN BİRİNCİSİSİN. Gençler olarak seni çok seviyoruz ve arkandayız. Benim ekibim senin arkanda yaklaşık 300-400 kişilik ekibim var ve arkandayım BAŞKANIM.

ALİ ÇOBAN 26.01.2013 23:42:13

KIŞLA MAHALLESİNE OTURUYORUM.BUNDAN İKİ AY ÖNCEYDİ, PARTİ MAHALLE TEMSİLCİSİ BELİRLEYİN DEMİŞ.BENDE SEÇİM BÜROSUNDAYDIM.İNANIN KISKANDIM,HAYRAN KALDIM.SOKAKLARI EZBERLEMİŞ.O SOKAKLARDA OTURANLARI EZBERLEMİŞ.HEPSİNİN TELEFONU VAR.TEK TEK GÖRÜŞTÜ.ÜLKENİN DURUMUNU ANLATARAK , MAHALLE TEMSİLCİLERİNİ BELİRLEDİ.ALLAH MHP YE ÜLKÜCÜLERE KIŞLADA VE YÜREĞİRDE VEYSEL KOKAÇYA YA SAĞLIK VERSİN.BAŞARILAR DİLİYORUM.

nurullah AHTAY 26.01.2013 23:39:14

veysel kokaçya nın olması tabanı da mutlu eder.Kapısı kapanmaz,suratı asılmaz,sofrası toplanmaz.Gerçek ülkücü dür.Tavizsiz MHP lidir.Hyırlısı olsun.Hayır olsun.

Emin SERİNER 24.01.2013 23:18:39

Yüreğir 'e KOKAÇYA Y-A-K-I-Ş-I-R....

abdullah dalkıran 24.01.2013 16:42:39

OKTAY BEY VEYSEL KOKAÇYA 30 SENEDİR AYNI KENDİNİ BU YOLDA TÜKETTİ YENİ Mİ GÖRÜYORSUNUZ KEŞKE OLSA SONUNA KADAR YANINDAYIZ.

MÜNİR BEYCİOGLU 24.01.2013 15:33:41

MHP VE VEYSEL KOKAÇYA İÇİN ŞİMDİDEN HAYIRLI OLSUN DIYORUM.PARTININ ICINDEN GELEN VE ILKELI DURUST KISILIGLE YUREGIRDE DAHA IYISININ OLAMIYACAGINI DUSUNUYORUM EŞİ KOZANLI KENDISI KADIRLILI VE KISLA MAHALLESIN OY POTANSILEDE ORTADA ÇOK İSABETLİ OLMUŞ.BEN SEÇİMDE ŞİMDİDEN CANLA BAŞLA ÇALIŞACAGIMIN SOZUNU VERIP ALLAH YOLUNU AÇIK ETSİN DIYORUM....

guven can 24.01.2013 11:19:13

Keske bizim partininde bir veysel kokacyasi olsa

MUHİDDİN erdoğan 24.01.2013 09:55:29

Yavuzlarda oturyordum, sepiciye taşındım.Veysel kokaçya seçim bürosu denilen yerde oturuyordu, selam verdim girdim.Adam ayağa kalktı hoşgeldin dedi.Komutanı gelmiş bir asker gibiydi.Sonra incelik ve nezaketle açlığımı sordu.Çay söyledi.MHP nin sert olması gerektiğini söyledim tanıştıktan sonra.Bana çok güzel anlattı .Ülkenin şartlarını, ülkücülerin sorumluluğunu..40 yıllık duruşun sekteler olmasına rağmen kutsal bir yolculuk olduğunu,özden sapma olmadığını anlattı.İnanın vaiz gibiydi.Ve kızmadan kırılmadan eleştrilerime cevap verdi.Asılmayan suratı daim olsun ne diyeyim.

Hayati HAZAR 24.01.2013 09:48:55

ben serinevlerde oturuyorum.Bizim maraşlıların akrabasıymış bu veysel kokaçya.Bana kartını vermişti.İki kez aradım, birinde işimizi halletti, diğerinde halledemedi.Olsun İkinci aramam gece saat 23.30 idi.Çkinerek aradım.Adam hiç gocunmadı.Allah yolunu açık etsin.Aday olursa ailemle,yöremle,yurdumla varım.

harun MIZRAKUÇLU 24.01.2013 08:19:47

MHP YÜREĞİRİN ADAYI VEYSEL KOKAÇYA OLACAKMIŞ.İNŞALLAH KESİNDİR.BİZ VERGİ DAİRESİ PERSONELLERİ OLARAK, KOZANDAN OKUL ARKADAŞI 50 KİŞİYE YAKINIZ.ORDU GİBİYİZ.EĞER VE İNŞALLAH KARDEŞİMİZ VEYSEL BEY OLURSA ; CANLA BAŞLA ÇALIŞIRIZ.ŞİMDİDEN HAYIRLI OLSUN.

Ozan Derinalp 23.01.2013 23:32:13

Veysel Kokaçya öz ve öz Çukurova insanı olup bu memleket ve bu millet için çalışan bir insandır..

Rafet Özcan 23.01.2013 23:17:57

Veysel Kokaçya Kardeşimle aynı kulvarda koşmasam da,yaptığı çalışmalar takdire şayandır...İnşallah O'na Yüreğir'de bir görev verceğiz,Başarıyla yürüteceğine de inanıyorum..Yolun açık olsun,kolay gelsin Veysel Kardeşim.....

emin tanrıkulu 23.01.2013 23:10:26

sayın oktay gerçekten güzel olmuş yazınız veysel kokaçya meclisteki en çok çalışan meclis üyemiz ve bu işide iki dönemdir layıkıyla yapmıştır.artık belediye başkanlığıda yakışır veysel abiye ve şu zamanlarda adı gecen bütün isimlerden daha fazla hemde.veysel abi yakışır belediye başkanlığına vede en güzel şekilde

Remzi Arslan 23.01.2013 22:55:05

Ya kardeşim boyle yapmanıza gerek yok partimiz bunun için kaybedıyor.Veyseli 17 yıldır tanırım kımın işine koşmadı partinin hangi işini yapmadı kımın çocugunu ıstedıgı okula yazdırmadı hangı gencı boş çevirdı Allah ragzı olsun

mehmet emin KAHRAMAN 23.01.2013 22:50:05

İnsanoğlunun içinde uyuyan güçler vardır. Kendisi bile şaşırır. Çünkü bu güçlere sahip olduğu aklından bile geçmez. Bu güçleri uyandırıp eyleme geçebilirse, o kişinin hayatında büyük bir devrim olur.veysel abi sizi çok kısa tanımama rağmen sizin bu güçlere sahip olduğunuzu gördüm yüreğir sizin gibi bir başkana sahip olmaları halinde inanıyorum ki çok kazanacaktır bu yolda size başarılar dilerim ALLAH yar ve yardımcınız olsun

ayten 23.01.2013 22:36:45

Adana'ya ve Yüreğir'e şimdiden hayırlı olsun ''Veysel KOKAÇYA''. MHP her ilde olduğu gibi Adana'da da ülkesi için ülküsü için çalışacaktır. Allah yardımcıları olsun tüm MHP gönüldaşlarının.

M.FATİH ÖZKAN 23.01.2013 22:36:35

Sevda kardeşim inşallah tekbaşına Yuregırı (mhp)seçimde kucaklayıp.Tek başına 1 partı yapacak. kışlanın oy çızelgesine bak gorursun kım tek basına sırtladıgını beklerız VEYSEL ABI yıde belediye başkanı olarak gormek ıstıyoruz zorunuzada gıtmesın .......

NURULLAH haydıran 23.01.2013 22:31:06

veysel KOKAÇYA YÜREĞİRE ADAY OLACAKMIŞ.OLSUN BAKALIM.KAZANAMZ AMA, RECAİ DOĞANDAN FAZLA OY ALACAĞI KESİN.ÇOK SEVİLMEK BAŞKA, ÇOK OY ALMAK BAŞKA.BEN ŞAHSEN KAZANACAĞINI SANMIYORUM.KİMSE BANA DRILMASIN KIRILMASIN.

AHMET ŞAŞ 23.01.2013 22:28:16

AKP NIN FEKE BAŞKAN ADAYI KIM?

leventten aslı açıkgöz 23.01.2013 22:28:05

veysel abi, tebrik ederim.sosyal, aktif,türkçü ve yardımsever olman sana artı getirir.

EMİNE GÜL 23.01.2013 22:26:01

YAKIŞTIGI İÇİN DESTEKLIYORUZ.DEMEDİ DEME İPRAHİM....:) SEVDA HANIM MI DESEM SEVDA BEYMI DESEM...? SEN KESİN AKP LİSİN DİR.

zerrin coşkuner 23.01.2013 22:17:31

SAYIN VEYSEL KOKAÇYA CENABI ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN YOLUNUZ ACIK OLSUN YÜREĞİR LAYIK OLDUGU BAŞKANINI SECECEK İNŞALLAH BU SECİMDE ŞİMDİDEN HAYIRLI UĞURLU OLSUN

osman çekiç 23.01.2013 22:17:05

VEYSEL KOKAÇYA YI TANISAN MHP ADINA YUREGIRIN BELKEMIGI OLDUGUNU BILIRSIN SEVDACIGIM BİZ İSTERIZKI YUREGIR BELEDIYE BAŞKAN ADAYI OLSUN...!SENDE OY VERIRSIN DIMI....?

tuncay şaş 23.01.2013 22:16:02

sayın veysel kokacya hareketın yetıstırdıgı gercek bır mhp lı gercek bır ulkucu.teskılatta ve halk arasında sevılen bır ısım.vatanı mılletı,devletı ve partısı ıçın gece gunduz demeden calısan bır ınsan.samımıyetınden asla suphe etmedıgımız bır ınsan.beledıye baskan adayı olursa seref duyarız canla basla calısırız....

selim AYKANAT-sepici 23.01.2013 22:06:16

valla veysel abi aday olursa sepiciden silme oy alır.vermeyende namerttir.

yüreğirli Mustafa ALGAN 23.01.2013 21:52:57

gülen yüzün daim olsun kardeşim veysel kokaçya.mhp nin klasik oyunu kesin artırırsın.sonuç ne olur bilemem.

Mehmet Akgün 23.01.2013 21:43:29

vallahi zihniden bile iyi yapar benim kardeşim.

sevda 23.01.2013 19:13:28

KARDEŞİMİZE YAKIŞIR TABİ Kİ. GERÇEKTEN ÇOK SEVİLEN OLDUĞUNU SÖYLÜYORSUNUZ ONUN İÇİN KAZANMASI ÇOK KOLAY OLACAK DEDİĞİNİZE GÖRE. HAYDİ ŞİMDİDEN HAYIRLI OLSUN. ŞİMDİKİ BAŞKANDAN İYİ YAPAR DEĞİL Mİ? VEYSEL YOLUN AÇIK DEVAM ARKANA DEV GİBİ OKTAY RIFAT'I DA ALMIŞ SIN YA. KİM KİM TUTAR SENİN GİBİ BAŞKAN ADAYINI VEYSEL'İN KARŞISINA SANMAM Kİ ADAY ADAYI DA ÇIKSIN PEŞİN MALUP OLMAYI KİM İSTER Kİ? HAYDİ GÖRELİM BAKALIM DEMEDİ DEMEYİN......!